torsdag den 22. december 2016

Sommersalat

Hjælp, synes tit jeg mangler inspiration til nogle lækre salater. Så når jeg selv har lavet en salat som er simpel og smager godt, deler jeg hellere end gerne ud af mine ideer.


har du lyst til at forsøge kommer opskriften her...


Det skal du bruge (4 personer):
1 hjertesalat
1/2 gul peber
1/2 fennikel
1/2 avocado
Feta ost 
Pynt evt. Brombær


Sådan gør du:


Skyl alle grøntsagerne.
Pil hjertesalaten fra hinanden. er der mange store blade, plejer jeg lige at skære dem halvt over.
Skær den gule peber i lange tynde strimler, lige sådan gør du med avokadoen og fennikel. Put hjertesalaten i bunden af et fad og pynt med de gule peberfrugt strimler, fennikel og avokadoerne ovenpå.  Pynt evt. med brombær og feta ost.


Velbekomme




Ingen kommentarer:

Send en kommentar